Wat ik in een week deed #110

Dit was me het weekje wel! Ik ging voor werk 4 dagen naar Milaan en dat was natuurlijk wel druk en veel. In het weekend moest ik dan ook wel flink bijkomen. Benieuwd naar de foto’s? Keep on reading!

Van maandag heb ik niet eens foto’s, maar dat bestond uit werken en inpakken. Want op dinsdag vloog ik naar Milaan! Mijn vlucht was rond 12 uur, best prima dus.

Al zag het weer er hier niet zo best uit..

Maar gelukkig was het in Milaan zo slecht nog niet. We sliepen in het Enterprise Hotel en dat was verrassend mooi! Ik was er trouwens voor een werkgerelateerd event, waar we onder andere workshops konden volgen en konden netwerken.

Vlakbij het hotel zat een bakkerij – en dit ziet er toch te lekker uit? De dag erna hebben we hier ontbijt gehaald, maar het was wel vrij prijzig.

De eerste dag was er een kick-off presentatie en konden we vast rondkijken op de conferentie zelf. ’s Avonds was het natuurlijk tijd voor eten en het werd een echte Italiaanse pizza in een restaurantje in de buurt. Super lekker!

Op woensdag konden we overdag allerlei sessies volgen en dat was super interessant. Ik vind het zelf vooral leerzaam om van andere bedrijven te horen hoe ze bepaalde issues hebben opgelost, of hoe ze in het algemeen bepaalde processen hebben ingericht. En wat je hierboven ziet is de lunch!

’s Avonds waren er meerdere events en ik ging zelf met een paar collega’s naar een netwerkevent in het San Siro stadion. Ik heb zelf niet zo heel veel met voetbal maar mijn vriend wel en die was dus MEGA jaloers, haha! We mochten een rondleiding volgen en mochten zelfs op het gras staan.

Op donderdag hadden we weer een hele dag vol met sessies. Ik had m’n stippenjurk mee en vond het wel een leuke combinatie met mijn nieuwe Dr. Martens! En we besloten toch maar ontbijt te nemen in het hotel na de kostenpost van de dag ervoor. Super lekker!

Fast forward naar het avondeten. Deze avond hadden we het afsluitende feest en er zou wel eten zijn, maar we besloten toch maar in het hotel te eten en dan pas naar het feest te gaan. Dit was gnocchi met een kaas-pompoen sausje.

In het donker lopen naar de venue.. De nachtmodus op de iPhone doet het wel goed!

Party time! De locatie was best wel tof en er was een reuzenrad, dus ik had het wel naar m’n zin. De silent disco was ook verrassend leuk (dat had ik nog nooit gedaan) en ik zag veel oud-collega’s, wat altijd gezellig is!

Vrijdagochtend weer fris en fruitig om 8 uur aan het laatste ontbijtje. Ik was verrassend genoeg wel best fris en fruitig. De klap kwam later..

En weer naar huis! Ik had nog bijna een Furla tas op het vliegveld gekocht, maar ik heb ‘m toch maar laten staan (en nu natuurlijk grandioze spijt). Het nadeel van dit soort events vind ik trouwens wel dat ik eigenlijk niks van de stad heb kunnen zien. Daar moet je eigenlijk wel een weekendje voor eraan plakken en daar had ik deze keer niet zo’n zin in.

Weer terug naar het gewone leven en boodschappen doen. Ik vind dit nieuwe nummer van Kensington wel echt heel tof!

De bullet journal spread werd even geupdate met foto’s van Milaan!

Op zaterdag had ik niet zo mijn dag. We gingen ’s ochtends even naar Beverwijk omdat ik nieuwe winterkleding nodig had, maar in het eerste paskamertje voelde ik me al niet meer goed. Toch een beetje ziekjes van Milaan terug gekomen (en vooral heel moe). Dus toen maar wel snel naar huis en even rustig aan gedaan. Ik kreeg wel deze super schattige stickers binnen die ik hier bestelde.

Op zondag voelde ik me gelukkig wel weer een stuk beter. We deden boodschappen en kochten deze adorable sokken bij Vomar. Ik kocht ook een foute kerstpyjama bij Hema voor het vriendje, maar die doen we maar even niet op het internet. We gingen ook even bij de ouders van m’n vriend op de koffie.

En ’s avonds aten we gewoon lekker slecht pizza (en de restjes van de dag ervoor). Ik bestelde ook nog een hoop kleding bij H&M na de teleurstelling van de dag ervoor, dus ik ben benieuwd of er wat bij zit!

Deze week kan ik weer mijn spullen inpakken. M’n vriend zit nu steeds doordeweeks in een hotel voor werk en ik ga twee daagjes mee zodat we elkaar tenminste weer even wat langer kunnen zien. Gelukkig kan ik met mijn werk werken waar ik wil, dat scheelt een hoop. En dat voelt dan toch weer een beetje als vakantie!