Film Reviews

De laatste tijd heb ik eigenlijk niet bijzonder veel nieuwe films gezien – er is niet veel leuks uitgekomen en ik ben ook niet echt vaak naar de bioscoop geweest. Bovendien kijk ik de laatste tijd eigenlijk meer series! Maar ik heb wel een paar films gezien en het leek me leuk om hier weer eens wat over te schrijven. Lees vooral verder als je benieuwd bent naar mijn mening!

The Dark Knight Rises – Gezien in de bioscoop. Deel 1 van de Batman serie heb ik stiekem nog nooit gezien, maar deel 2 wel en deel 3 dus ook. Er is iets aan de Batman films wat me niet zo trekt, ik weet niet wat het is maar ik vond ook dit deel wel spannend, maar niet geweldig. Waarschijnlijk kwam het deze keer vooral omdat ik me de details van de vorige film niet echt kon herinneren, maar hij had ook wel iets korter gekund. 7,5 – niet slecht, maar ken het verhaal voordat je ‘m kijkt

To Rome With Love – Ook in de bios gezien. Iets compleet anders dan een actiefilm, maar met een fijne sfeer en verscheidene verhaallijnen. Geregisseerd door Woody Allen en wat mij betreft een heerlijke, rustgevende film. Romantisch, maar ook weer niet omdat niet alle verhaallijnen even goed aflopen ;). 8,5 – lekker wegzwijmelen, maar wel interessante verhaallijnen

LOL – Miley Cyrus in een film met een nogal onduidelijk verhaal.. Kijkt wel lekker weg, maar je landt echt midden in het verhaal met een boel jongens die ik niet uit elkaar wist te houden en het eindigt ook vrij abrupt. 6 – het beweegt

Magic Mike – Bonuspunten voor de lekkere meneren die halfnaakt rondhuppelen in deze film, maar die bonuspunten zijn hard nodig om het verhaal te redden. Ja, er zit een verhaal in, maar ik denk dat ze er meer mee hadden kunnen doen. Het eerste deel van de film is in ieder geval wel vermakelijk en hij zit beter in elkaar dan LOL. 7 – potentie en ik wil graag een Joe Manganiello of Alex Pettyfer voor kerst

Brave – Disney Pixar zoals we gewend zijn. Vermakelijk, leuke grappen voor jong en oud, maar ook met een boodschap erin. Ik heb ervan genoten, want ik ben dol op Disney Pixar films! 8,5 – omdat ik zulke films keer op keer kan kijken

Snow White and the Huntsman – een film die ik eigenlijk in de bios wilde zien maar wat er steeds niet van kwam. En op zich vind ik dat niet erg, de film was niet slecht maar ook weer niet bijzonder hoogstaand. Misschien dat het vooral aan mij lag, maar ik miste wat details en verklaringen in het verhaal die het beter hadden kunnen maken. 7 – niet slecht, ook niet bijzonder goed

Heb jij toevallig films uit dit lijstje gezien? Wat vond jij ervan?